Ви знаходитесь тут:
- Головна
- Бібліотека
Бібліотека
На другому поверсі нашої школи є бібліотека.
У бібліотеці школярі беруть підручники і додаткові посібники для занять, також в бібліотеці є художня література.
Книги можна вибрати на будь-який смак: тут і казки, і оповідання, і вірші, і підручники з різних предметів.
Бібліотекарем у нашій школі працює чудова людина - Матущенко Юлiя Миколаївна. Вона багато знає і завжди готова порадити захоплюючу книжку. А ще вона проводить літературні тижні і конкурси за прочитаними книжками для всіх бажаючих.
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО БІБЛІОТЕКУ
Рік заснування бібліотеки 1970р
Місце розташування бібліотеки (поверх) ІІ (другий)
Загальна площа 31,4 м2
Наявність читального залу: так
Кількість посадочних місць – 10
Наявність книгосховища для навчального фонду: так
Графік роботи бібліотеки з 8.00 – 12.00
ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО РЕГЛАМЕНТУЄ ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ
Положення про бібліотеку з 1999р.
Правила користування бібліотекою з 2007р.
Паспорт бібліотеки з 2008р.
Посадова інструкція 2017р.
Планово-звітна документація бібліотеки з 2006р.
ІНФОРМАЦІЯ
про стан бібліотечного фонду
Назва | 2014р. | 2015р. | 2016р. | 2017р. |
Всього книг, брошур, журналів | 3820 | 3870 | 3859 | 4035 |
Всього підручників: з них 1-4 кл. 5-9 кл. | 1971 324 1647 | 2264 324 1940 | 2348 392 1956 | 1756 636 1220 |
Всього | 5791 | 6134 | 6207 | 5791 |
Завдання бібліотеки на 2017 – 2018 навчальний рік
В 2017– 2018 н.р. шкільна бібліотека працюватиме над такими питаннями:
- інформаційна підтримка і забезпечення навчально-виховного процесу школи;
- формування інформаційної культури читачів;
- виховувати стійкий інтерес до книг і систематичного читання, уміння і навички культури читання;
- поповнювати книжковий фонд;
- забезпечення підручниками, навчальними посібниками, задоволення потреб учителів у методичній, а учнів та батьків у художній, довідковій, науково популярній літературі;
- виховання шанобливого ставлення до бібліотеки, як осередку естетичної, інтелектуальної спадщини;
- виховання шанобливого ставлення до книг;
- створити умови для розвитку та формування пізнавальних інтересів учнів у системі особистісно-зорієнтованого виховання;
- сприяти бібліотечно-бібліографічними заходами впровадженню здоров’єзберігаючих технологій в роботу навчального закладу.
Кiлькiсть переглядiв: 1172