• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Бібліотека

Бібліотека

БібліотекаНа другому поверсі нашої школи є бібліотека.

У бібліотеці школярі беруть підручники і додаткові посібники для занять, також в бібліотеці є художня література.

Книги можна вибрати на будь-який смак: тут і казки, і оповідання, і вірші, і підручники з різних предметів.

Бібліотекарем у нашій школі працює чудова людина - Лисенко Юлiя Миколаївна. Вона багато знає і завжди готова порадити захоплюючу книжку. А ще вона проводить літературні тижні і конкурси за прочитаними книжками для всіх бажаючих.

/Files/images/el-printo_draft_4006921.png

ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО БІБЛІОТЕКУ

Рік заснування бібліотеки 1970р

Місце розташування бібліотеки (поверх) ІІ (другий)

Загальна площа ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­31,4 м2

Наявність читального залу: так

Кількість посадочних місць – 8

Наявність книгосховища для навчального фонду: так

Графік роботи бібліотеки з 8.00 – 12.00

ДОКУМЕНТАЦІЯ, ЩО РЕГЛАМЕНТУЄ ДІЯЛЬНІСТЬ БІБЛІОТЕКИ

Положення про бібліотеку 1999р.

Правила користування бібліотекою 2007р.

Паспорт бібліотеки 2008р.

Посадові інструкції 2008р.

Планово-звітна документація бібліотеки 2006р.

ІНФОРМАЦІЯ

про стан бібліотечного фонду

Назва

2014р.

2015р.

2016р.

Всього книг, брошур, журналів

3820

3870

3859

Всього підручників:

з них 1-4 кл.

5-9 кл.

1971

324

1647

2264

324

1940

2348

392

1956

Всього

5791

6134

6207

Завдання бібліотеки на 2016 – 2017 навчальний рік

В 2016– 2017 н.р. шкільна бібліотека працюватиме над такими питаннями:

  • інформаційна підтримка і забезпечення навчально-виховного процесу школи;
  • формування інформаційної культури читачів;
  • виховувати стійкий інтерес до книг і систематичного читання, уміння і навички культури читання;
  • поповнювати книжковий фонд;
  • забезпечення підручниками, навчальними посібниками, задоволення потреб учителів у методичній, а учнів та батьків у художній, довідковій, науково популярній літературі;
  • виховання шанобливого ставлення до бібліотеки, як осередку естетичної, інтелектуальної спадщини;
  • виховання шанобливого ставлення до книг;
  • створити умови для розвитку та формування пізнавальних інтересів учнів у системі особистісно-зорієнтованого виховання;
  • сприяти бібліотечно-бібліографічними заходами впровадженню здоров’єзберігаючих технологій в роботу навчального закладу.

/Files/images/0_dc89f_dce443bc_XL.png

Кiлькiсть переглядiв: 616

Коментарi